مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


سعيد حلافي پس از شكست يك بر صفر تيمش مقابل پرسپوليس تهران در هفته اول مسابقات ليگ برتر، اظهار كرد: حريف تنها يك موقعيت نصيبش شد و از آن به بهترين نحو ممكن استفاده كرد ولي ما موقعيت‌هاي بسياري بر روي دروازه حريف خلق كرديم و نتوانستيم به گل برسيم.

 

وي بيان كرد: هيچ موقع سابقه نداشته كه ما بخواهيم از پرسپوليس شكست بخوريم و همانطور كه ديديد ما در اين ديدار بسيار خوب بازي كرديم و همه كار كرديم ولي فقط گل نزديم.

 

بازيكن فصل گذشته تيم پرسپوليس تهران گفت: در واقع ما به تجربه حريف باختيم و گرنه ما هيچ موقع از اين گل‌ها نمي‌خوريم. متاسفانه پاس خوب علي كريمي، دفاع ما را شكافت و موجب گلزني حريف شد.

 

وي با بيان اين مطلب كه تماشاگران آباداني بار ديگر از تيم خود به خوبي حمايت كردند، تصريح كرد: پيش از آغاز مسابقات ليگ، تمرينات و اردوهاي بسيار خوبي را پشت سر گذاشتيم و قطعا در ادامه مسابقات، هماهنگ‌تر خواهيم شد و بازي بهتري به نمايش مي‌گذاريم.

 

حلافي از دليل جدا شدن خود از پرسپوليس و پيوستن مجددش به نفت آبادان، گفت: آبادان شهر و صنعت نفت، تيم من است، لذا با مشكلاتي كه پرسپوليس و بعضي از باشگاه‌ها برايم ايجاد كردند، برگشتم تا با افتخار در شهر خودم توپ بزنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com